Reklamační řád

  • Záruční doba na zboží je stanovena dobou spotřeby daného produktu.
  • Reklamovat lze pouze zboží zakoupené u prodávajícího.
  • Zboží ve vlastním zájmu zkontrolujte ihned při převzetí.
  • Před převzetím a zaplacením zásilky od kurýra, se kupující zavazuje ještě na místě zkontrolovat zda zásilka není poškozena. V případě poškození (roztržený obal, deformace a jiné rozsáhlé poškození) doporučuje prodávající zásilku nepřevzít. V případě, že zásilka byla poškozena a kupující ji nepřevzal, kupující bude informovat prodávajícího o této skutečnosti e-mailem.
  • Pre uplatnenie reklamácie tovaru je kupujúci povinný spolu s chybným tovarom zaslať predávajúcemu aj podpísanú žiadosť o reklamáciu, v ktorej uvedie dôvody reklamácie. Pre uznanie reklamácie je nutné zaslať kópiu daňového dokladu, na základe ktorého bol tovar nadobudnutý.
  • Pokud Kupující neuplatní své nároky v době a způsobem podle předchozích podmínek, platí, že zásilka byla doručena řádně a včas. Kupující odpovídá Prodávajícímu za všechny ztráty, které mu vzniknou tím, že úmyslně porušil některé z předchozích ustanovení, resp., Že neuváděl pravdivé údaje ve svém registračním formuláři.
  • Poštovné a jiné poplatky nevracíme.
  • Reklamace vyřizuje prodávající v pracovních dnech písemně nebo prostřednictvím e-mailu na info@mojacokolada.sk nebo telefonicky. Reklamační řízení začíná běžet dnem převzetí reklamovaného zboží prodávajícím a končí dnem odeslání vyřízené reklamace kupujícímu. Reklamace bude vyřešena do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží prodávajícím.
  • O oprávněnosti reklamace rozhodne prodávající nejpozději do 3 pracovních dnů od obdržení reklamovaného zboží.
  • Pro uplatnění reklamace zboží je kupující povinen spolu s vadným zbožím zaslat prodávajícímu i podepsanou žádost o reklamaci, ve které uvede důvody reklamace. Pro uznání reklamace je nutné zaslat kopii daňového dokladu, na jehož základě bylo zboží pořízeno.
  • Vyřešení reklamace v záruční době je bezplatné. Pokud však bude reklamace neoprávněná, bude ze strany prodávajícího uplatněný nárok na náhradu všech nákladů spojených s neoprávněnou / neuznání reklamací a prodávající bude kupujícímu účtovat poplatek za neoprávněnou reklamaci ve výši 300Kč a přepravní náklady spojené s vrácením reklamovaného zboží kupujícímu.
  • Reklamace bude vyřešena do 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží prodávajícím.
  • Záruční doba na zboží zaniká v případech, že k chybě došlo nesprávným zacházením s výrobkem, mechanickým poškozením, provozem v nevhodných podmínkách nebo neoprávněným zásahem do výrobku. Ze záruky jsou také vyjmuty vady výrobku způsobené živelnou pohromou.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.

Přihlášení

Zapomenuté heslo

Produkt byl vložen do košíku
Pokračovat v nákupu Objednat